preloader
2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (7)

11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ

Tai, ką Jūs sakote ir kaip tai perteikiate žodžiais, garsais ar nuotraukomis yra gyvybiškai svarbu Jūsų reklaminės kampanijos sėkmei. Pagrindinis Jūsų reklamos tikslas turėtų būti: atkreipti į save dėmesį, skleidžiant teisingą ir suprantamą žinutę vartotojams. To turėtų pakakti, kad paskatintumėte savo tikslinę auditoriją imtis veiksmų (aplankyti Jūsų parduotuvę, nusipirkti prekę ar paslaugą) ir sulauktumėte norimų rezultatų (tokių kaip pelno didėjimas). Štai keli patarimai, kurie padės Jūsų reklamą padaryti efektyvesne:

11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (2) Sukurkite išsiskiriantį ir atpažįstamą Jūsų reklamos stilių. Reklamos stilius – Jūsų vizitinė kortelė, pagal kurią Jūs busite atpažįstami. Kuriant stilių, svarbu originalumas, vientisumas ir įsimintinumas.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (3) Aiškiai apibrėžkite savo prekinį ženklą, stenkitės, kad Jis būti išskirtinis. Prekinis ženklas – grafinis ženklas, žodis ar žodžių junginys, žymintis asmeniui (įmonei) priklausančias prekes. Geras ir lengvai atpažįstamas prekės ženklas gamintojui ar prekybininkui duoda daug naudos.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (10) Įsitikinkite, kad reklama yra gerai suorganizuota. Ją organizuokite šiais principais: nusistatykite Jūsų reklamos tikslus (ko bus siekiama?), paskirkite objektyvų ir pakankamą reklamos biudžetą, teisingai suformuluokite savo reklaminį kreipinį ir įvertinkite savo reklamos efektyvumą.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (5) Pasirūpinkite, kad Jūsų klientams būtų lengva su Jumis susisiekti. Būtina atkreipti dėmesį į Jums patogiausią susisiekimo būdą, nes tai užtikrins greitesnį klientų aptarnavimą. Tai gali būti telefonas, elektroninis paštas ir kt.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (8) Visada pateikite klientams tik pačią aktualiausią ir naujausią informaciją. Labai svarbu, kad Jūsų adresas ir darbo valandos būtų nurodytos teisingai ir neklaidintų Jūsų potencialių klientų.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (11) Jei reklamoje įtraukiate prekių ir paslaugų kainas, įsitikinkite, kad jas lengva rasti. Neteisingų kainų nurodymas kainoraštyje gali būti suprastas kaip Jūsų nesąžiningumas ir tai gali sąlygoti klientų praradimą.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (7) Įsitikinkite, kad produkto aprašo informacija yra galiojanti ir teisinga. Įdomiai ir nesudėtingai pateiktas produkto aprašas gali paskatinti Jūsų auditoriją išmėginti siūlomą prekę ar paslaugą.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (4) Kreipdamiesi į klientą, naudokite lengvai suprantamą tiesioginę kalbą. Stenkitės atrodyti pozityvūs ir nuoširdūs.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (6) Atkreipkite klientų dėmesį į tai, kaip galite Jiems padėti pasiekti Jų poreikius. Pagalba sprendžiant įvairius klausimus visada bus vertinama teigiamai.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (1) Sudarykite ypatingus pardavimų pasiūlymus (akcijas, konkursus ir kt.), kurie atkreiptų vartotojų dėmesį.
11 EFEKTYVIOS REKLAMOS PATARIMŲ (9) Pritaikykite savo žinutę, stilių ir reklamos formatą savo tikslinei auditorijai.

 

Šaltinis: https://www.business.qld.gov.au/business/running/marketing/advertising/effective-advertising-tips

Naujienos

GEO-TARGETING IR GEO-FENCING REKLAMA

Mes visi norime reklamuotis ir būti matomi. Tačiau ar visuomet reklamuojamės tinkamai ir laiku? Ar visuomet liekame pastebėti? Ar kada

KAS YRA SSL SERTIFIKATAS IR KODĖL TAI BŪTINA NAUDOTI?

Kas yra SSL sertifikatas? SSL sertifikatas (angl. SSL sertificate) – tai elektroninis raktas, kuriuo yra nustatomas svetainės tapatumas. SSL sertifikatas

DIZAINO TENDENCIJOS INTERNETE 2016

Internetą vis labiau tvindant įvairaus pobūdžio turiniui, ekspertai teigia, jog 2016 metais geriausių rezultatų pasieksite, savo internetiniuose puslapiuose ar programėlėse

KLIENTŲ ATSILIEPIMAI
PALIKITE ATSILIEPIMĄ

There are no products
X