preloader
2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (2)

TOP 7: 2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS

TOP 7: 2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS

 

Interneto rinkodaros pramonė yra sudėtinga ir nepastovi. Kasmet nauja programinė įranga, naujos įmonės ir skirtingi vartotojų poreikiai diktuoja masinius pokyčius, kurie arba būna pritaikomi vartotojų, arba pasimiršta. 2016 metai turėtų būti itin palankūs internetinei rinkodarai, per ateinančius metus išryškės 7 tendencijos.

Dominuos video skelbimai. Vaizdo skelbimai nėra naujiena, socialiniais kanalas ,,Youtube‘‘ talpina milijardus video, o ,,Facebook‘‘ ir ,,Bing‘‘ reklamos kūrėjams jau siūlo vaizdo kūrimo galimybes. 2016 metai išsiskirs tuo, jog ,,Google‘‘ pagaliau pristatys video formato reklamą. Besitęsiant šiai tendencijai, nereikėtų nustebti, pamačius daugiau video skelbimų rūšių, šmėžuojančių netikėčiausiose vietose.

2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (6)

,,Programėlių sprogimas‘‘. ,,Google‘‘ jau kurį laiką siūlo programėlių indeksavimą, kadangi programėlių reitingavo galimybės tampa vis sudėtingesnės. 2016 metais verslų savininkai pripažins programėlių suteikiamus matomumo privalumus. Internetiniai puslapiai, pritaikyti mobiliesiems įrenginiams, pritraukia minias naudotojų, tačiau netrukus juos pakeis mobiliosios programėlės. Programėlės gali daryti viską, ką gali internetiniai puslapiai, tik paprastesniais ir patogesniais būdais.

2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (1)

Mobilieji prieš kompiuterius. 2015 metai buvo svarbūs mobiliųjų telefonų plėtrai. ,,Google‘‘ pranešė, jog mobiliojo ryšio srautas pralenkė kompiuterių srautą dešimtyje skirtingų šalių. Taip pat, buvo atnaujintas ,,Mobilegeddon‘‘ algoritmas, padėsiantis atsinaujinti internetiniams puslapiams mobiliuosiuose telefonuose. Remiantis ,,Google‘‘, šiais metais taps visiškai priimtina kurti ir turėti internetinius puslapius, pritaikytus tik mobiliesiems. Žinoma, jie nebūtų pajėgūs visiškai nukonkuruoti puslapių, kurie turi ir kompiuteriams pritaikytas versijas.

2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (5)

Naujos rūšies optimizacija. Paieškos variklio optimizavimas ir mokėjimo už paspaudimą reklama yra dvi populiariausios strategijos tam, kad jūsų paskyra (puslapis) būtų pamatyta didžiulio kiekio nežinomų lankytojų. Skaitmeniniai asistentai (,,Siri’’ ir ,,Cortana’’) ieškodami informacijos naudoja tradicinius paieškos būdus. Pagrindinis būdas optimizuoti šį naują formatą yra įsitikinti, kad jūsų verslo informacija yra lengvai pasiekiama šiems parankiniams.

2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (4)

Virtualios realybės iškilimas. Yra daugybė skirtingų virtualios realybės prietaisų, kurie bus išleisti per ateinančius keletą metų. Kai kurie yra specifinio naudojimo, pavyzdžiui, skirti video žaidimams, kiti yra pasiekiami bendram naudojimui. 2016 metais bus pradėta naudotis ,,Oculus Rift’’ – virtualios realybės prietaisu, kuris pristatys visiškai naują internetinės reklamos terpę. Ji bus integruota į socialinės žiniasklaidos platformas, video kanalus ir net siūlys įvairias susirašinėjimo formas. Žinoma, visada lieka galimybė, kad susidomėjimas virtualia realybe yra laikinas, nors į šią sritį yra investuojama milijardai JAV dolerių.

 2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (3)

Technologijos, kurias galima nešiotis su savim. 2016 metai žavės išmaniųjų prietaisų gausa. 2015 metais matėme pirmos kartos Smart laikrodžio ,,atidengimą’’, kurį pristatė ,,Apple’’. Ateinančiais metais sparčiai populiarės laikrodžiai ir kitokie išmanieji prietaisai, kuriuos vartotojas galės nešiotis su savim.

2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (7)

Reklama brangs. Reikia pripažinti, kad per pastaruosius keletą metų konkurencija internetinės rinkodaros pasaulyje dramatiškai išaugo. 2016 metai nebus išimtis. Vienas iš ekonominių dėsnių teigia, jog paklausos augimas yra lydimas kainos padidėjimo, todėl didėjanti internetinės rinkodaros pasiūla paskatins reklamos kainų augimą. Internetinė reklama yra gana pigi, tačiau prognozuojamas kainos didėjimas gali eliminuoti mažesnius rinkos žaidėjus.

2016 METŲ REKLAMOS INTERNETE TENDENCIJOS (2)

Prognozuojama, jog 2016 m. šių 7 tendencijų iškilimas bus labiausiai matomas. Garantijų nėra, bet verta pagalvoti apie jas prieš kuriant metines strategijas. Kuo anksčiau pradėsite, tuo daugiau laiko turėsite korekcijoms.

Šaltinis: http://www.forbes.com/sites/jaysondemers/2015/09/29/the-top-7-online-marketing-trends-that-will-dominate-2016

 

Naujienos

GEO-TARGETING IR GEO-FENCING REKLAMA

Mes visi norime reklamuotis ir būti matomi. Tačiau ar visuomet reklamuojamės tinkamai ir laiku? Ar visuomet liekame pastebėti? Ar kada

KAS YRA SSL SERTIFIKATAS IR KODĖL TAI BŪTINA NAUDOTI?

Kas yra SSL sertifikatas? SSL sertifikatas (angl. SSL sertificate) – tai elektroninis raktas, kuriuo yra nustatomas svetainės tapatumas. SSL sertifikatas

DIZAINO TENDENCIJOS INTERNETE 2016

Internetą vis labiau tvindant įvairaus pobūdžio turiniui, ekspertai teigia, jog 2016 metais geriausių rezultatų pasieksite, savo internetiniuose puslapiuose ar programėlėse

KLIENTŲ ATSILIEPIMAI
PALIKITE ATSILIEPIMĄ

There are no products
X